biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Underbara dagar

Kategori: Allmänt

Jag har haft en helt fantastisk jul och underbara lediga dagar! Julen har varit sådär lugn och skön, helt enkelt perfekt. Juldagen spenderades med pappas sida av släkten med farmor, kalle, mina farbröder, deras fruar och mina kusiner. På kvällen åkte vi kusiner in till Norrköping för en utgång. 




På fredags förmiddagen blev det ett härligt crossfit pass:
21-18-15-12-9-6-3 av:
1. KB - svingar & Burpees
2. Pull-ups & Wallballs
3. Rodd & Boxjumps
 
Vi körde i team och började med att köra 21 svingar, 21 burpees, 18 svingar, 18 burpees osv, sen gjorde vi pulls-ups och wallballs på samma sätt och till sist rodd och boxjumps. Vi fick dela upp antalet mellan oss precis som vi ville. En ritkgit härligt, rolig och jobbig WOD som tog ca 25 min. 
 
Vidare ner till viken igen för mys med mina föräldrar, vi tog en härlig promenad i det härliga vädret. Det blev även en promenad på lördagen i snön, så mysigt med snö! 
På kvällen blev det att umgås med två efterlängtade vänner - Josse och Emma & mina systrar. Tacomys och lite god dricka och kvällen avslutades med en utgång.
 

Alltid lika roligt att hinna träffa vänner när man är hemma igen! Igår blev det middag hos mormor och morfar, det som är så mysigt med julen enligt mig är att man hinner träffa så mycket släkt och vänner!



 
 
Believe In Yourself!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: