biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Handstående i vattnet

Kategori: Träning & Hälsa

Att ligga i solen innebär att man måste svalka sig ibland, det är verkligen skönt i vattnet just nu. Men man kan göra mycket annat än att bara svalka sig i vattnet. 
Att simma är väldigt bra och skonsam träning för hela kroppen. Mamma och jag simmade en bit och det kändes, allra helst i armar och axlar. Det är även roligt att göra något som man inte burkar göra och är van vid. 
Något jag minns sen vi var små är att vi gjorde mycket kullerbyttor och stod på händerna i vattnet. Man kunde ligga i från morgon till kväll, simma, leka och hoppa från bryggan. Bara flyta omkring och ha det bra. 
Jag var tvungen att testa idag igen att stå på händerna i vattnet. Det var svårt men lika roligt som jag kom ihåg. Det bästa är att det inte gör något om man slår över och kroppen känns även lättare. 
Jag bjuder på några bilder från det nedan.
 
 
 







Underbara sommardagar! 
 
Believe In Yourself! 
Kommentera inlägget här: