biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

RawSnacks

Kategori: Hälsa

Jag fick igår hem min beställning Raw Snacks protein bars från Leon Hobro. De är verkligen perfekta som mellanmål när du är på språng eller som snacks när du är sugen på något gott men vill ha något nyttigt. 
Jag kunde inte låta bli, utan var tvungen att smaka. Jag smakade tranbär/chasew, de var riktigt mjuka och goda med en naturlig smak. Perfekt storlek och mättade bra, kommer bli kanon som mellanmål under utbildningen. Jag valde även de med extra mycket protein vilket känns passa de tills dess för att orka med hela dagar med träning och undervisning.
 
Gå in på Leon Horbos hemsida och kolla in dem, jag kan verkligen rekommendera er att beställa. De finns i smakerna blåbär/vanilj, aprikos/kanel, gojibär/cacao och tranbär/chasew.
Eller så kan man välja att beställa en kartong med blandade smaker. Det tycker jag är kanon att de erbjuder eftersom man kan bli trött på att äta en smak 12 gånger. 
 





 
Believe In Yourself! 
Kommentera inlägget här: