biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Reebok Nano 3.0

Kategori: Eleiko PT, Träning & Hälsa

Provade för första gången mina Reebok Crossfit Nano 3.0, riktigt grymma, jag är verkligen nöjd! Jag körde squats, front, back och overhead, skorna gav ett mycket stabilare och stadigare fäste och känslan i knäböjen blev därmed mycket bättre. Av mig får dem 10 av 10, så är ni sugna på att kolla mer på dem gå då in på Reeboks hemsida, Träningen kändes riktigt bra idag, jag kände mig starkare och säkrare än på länge och fick verkligen kontakt med ben och rumpa. Avslutade med lite marklyft vilket gav en extra härlig känsla i baksidan av låren.
 
 
 
Jag avslutade min träning med en ny favorit - Power Yoga, jag trodde innan att det inte var något för mig men det är det verkligen. Att bara få vara i nuet, andas djupt och försiktigt, drömma sig bort för en stund, stretcha, töja samtidigt som du har spänning i olika muskler i de olika rörelserna. Helt enkelt ett bra sätt att varva ner och det är perfekt när det ligger mitt i veckan. Så jag rekommenderar er starkt att prova om ni inte redan har gjort det, och ge det några gånger. Det kan det vara värt!
 
 

En ny favorit från Forever - Forever Ultra, perfekt efter träning och så otroligt god! Jag hade inga större förhoppningar då den är baserad på soja (vilket är bra då jag på grund av min glutenintolerans har svårt för mjölkprodukter), men jag blev verkligen glatt överraskad. Så det kommer bli min fortsatta postworkoutdrink. Går antingen att blanda med mjölk eller som jag gjorde med vatten. 
Ovanpå ser ni Argi+ vilket jag personligen tycker är bra att ta innan träning, då den innehåller aminosyran L-arginine och andra viktiga vitaminer och mineraler. Det ger en uppiggande vitaminkick och självklart så smakar den också helt gudomligt. Jag såg även ett uttlåtande kring Argi+ från en crossfit kille på youtube vilket ni kan kolla på här, han använde produkten både innan, under och efter träning och gillar den starkt. 
 
Believe In Yourself
Kommentera inlägget här: