biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Believe In Yourself

Kategori: Allmänt, BelieveInYourself, Eleiko PT

Hej Alla Underbara Människor Därute! 

Jag vill här dela med mig av min resa mot ett mål som jag har, vilket är att bli Personlig Tränare.
Jag kommer att gå utbildningen till PT genom Eleiko Exceed Performance, vilka jag hört mycket bra om och jag anser att deras upplägg på utbildningen är fantastiskt. Den går att kombinera med ordinarie jobb vilket är riktigt bra om man känner att man inte har möjligheten att sluta sitt nuvarande jobb eller att ta så mycket ledigt men ändå succesivt vill ta sig in i träningsbranschen. Vilket är en helt fantastisk bransch där man får träffa så otroligt mycket underbara människor att arbeta med, hjälpa och inspirera. 
Vill du läsa mer om utbildningen hittar du det Här!
 
Jag vill hjälpa, inspirera och peppa människor runt omkring mig till en hälsosammare livsstil och ett lyckligare liv. Träning är något som gör gott i kropp och själ för alla, men också något som passar alla då det kan göras på olika nivå och individanpassas. Man kan träna ensam eller tillsammans med andra, man kan göra det som avkoppling, för att träffa människor eller bara för att ha roligt och umgås. Enligt mig leder ett aktivt liv till ett friskare, gladare och lyckligare liv, träning är något jag mår bra av och gör för att jag tycker det är roligt och jag vill därför dela med mig av det till andra.
Jag hoppas även att ni där ute gör det för att ni tycker det är roligt, eller gör ni det bara för att det känns som ett måste? Ni kanske inte har hittat rätt träningsform eller aktivitet för er? Det finns så mycket olika sätt att träna på och jag hoppas här kunna inspirera och tipsa till att prova på olika träningsformer för att Du ska hitta det som passar just Dig. Ge inte upp, jag tror att det finns något som du kommer fastna för, Du måste bara ge det lite tid och en chans. Att sluta försöka är det värsta du kan göra, du måste Tro på dig själv även fast det är svårt ibland, tro mig, Jag vet. Men genom motgångar föds medgångar, för skulle livet bara vara en dans på rosor tror jag inte det skulle vara lika roligt, eller vad tror ni?
 
 
En sista sak för idag, Believe In Yourself, bär alltid med dig dessa tre ord och försök att tänka på dem när något känns svårt och jobbigt. Det hjälper i alla fall mig!
Du är det bästa Du har och Din tro kan ingen ta ifrån Dig, bara Du kan hjälpa dig att göra det Du vill och bara Du kan kämpa för att nå dina mål. Jag tror på Dig och vet att Du kommer komma långt genom att Tro på Dig själv!
 
Nothing is impossible - the word itself says: "i´m possible"
 
 
 
Keep in mind - Believe In Yourself!

KOMMENTARER:

  • Kenny Dahlström säger:
    2014-05-21 | 13:27:09

    Snyggt!!

    Stort lycka till Josefine!!

    /K

  • Kenny Dahlström säger:
    2014-05-21 | 13:27:41

    Snyggt!!

    Stort lycka till Josefine!!

    /K

    Svar: Stort tack! :)
    Josefine Holmberg

Kommentera inlägget här: