biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Tillbaka på gymmet

Kategori: Eleiko PT, Träning & Hälsa

I just love it – back at the gym!

ÄNTLIGEN! Kunde inte blivit en bättre fredag och start på denna helg, ett grymt pass på gymmet. Det första efter 8 veckors ofrivillig vila och det fick bli ett rygg- & magpass. Mitt mål är att försöka lära mig pull-ups och dips till utbildningen som drar igång 7 augusti (hoppas jag!). Helst även ring-dips.
Så prio framöver kommer att vara pull-ups, dips, bålstabilitet och rörligthet. Så jag ska försöka lägga upp ett schema de kommande 8 veckorna fram till utbildningen drar igång. Jag är något sjukt taggad! Fokus kommer ligga på teknik, hitta musklerna och att verkligen göra rätt!

Jag skulle egentligen ha börjat utbildningen igår men ett elakt virus satte stopp för det och jag fick skjuta på det till hösten. Jag längtar som en tok! Inte mindre när jag ser alla härliga bilder och allt positivt som Anna skriver på sin blogg. Utbildningen kommer vara grym! Så framöver blir det stenhårt anatomiplugg, att lära sig alla muskler med ursprung, fäste och funktion är inte det lättaste men så otroligt roligt! De latinska namnen börjar sätta sig mer och mer, så nu är det bara att kämpa på!

 

Äntligen fick skorna tas fram igen och dammas av, välbehövligt!
 
Just Do It!
 
Believe In Yourself
Kommentera inlägget här: