biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Höstdepression, inte här inte!

Kategori: Allmänt

Det är vanligt att i november gå in i en höstdepression. Det blir allt mörkare, kallare och gråare. Men jag måste säga att i år har jag inte känt av det alls, inte ens lite grann. Jag trivs så bra med allt jag gör och jag har så mycket underbara människor runt omkring mig. Både här i Stockholm och hemma. 


Helgen i Malmö var fantastisk, så mycket energi, glädje och inspiration. Duktiga talare som berättade om sin framgång som entreprenörer, hur de lyckas och att det är viktigt med mål. Även information om kost, näring och hudvårdsprodukter. En helt fantastisk blandning av kunskap, nätverkande och härliga människor. 




Hela veckan har varit fantastiskt bra, en blandning av att jobba, vara på hälsocentret och träna. Jag har även hunnit träffa lite vänner, middagsmys med Johanna på Nytorget 6, så mysigt!


I fredags kom mina älskade och saknade föräldrar upp, vi åt taco och den goda och nyttiga efterrätten nedan.

Chokladpudding 4 portioner:
1 burk kokosmjölk
4 skopor F1 choklad
3 skopor protein pulver 

Vispas samman med elvisp och serverad med sojagrädde och mandariner. 
Omtyckt även av pappa!



På lördagmorgonen blev det lyxfrukost med omelett, smoothie och örtdryck. Så gott och en bra uppladdning inför en dag med shopping på stan. Verkligen mysigt att finfint där och jag hittade en kofta och en klänning. 

Omelett:
2 ägg 

Vispas samman med lite kryddor och häller i stekpannan.

Fyllning:
Champinjoner 
Skinka
Lök 
Steker på det för sig innan och har sedan på den pannkakastunna äggsmeten. Lägger på den och toppar med ost på ena sidan och viker över den andra. 


På kvällen så blev det middag på Årstas restaurang Hjälmaren. Jag tog räkgratinerad bergtunga, den var väldigt god! 



Världens bästa pappa har fixat min loftsäng. Den blev så otroligt bra och det ska bli spännande att sova där i natt! En riktigt mysig helg med mina älskade föräldrar, jag saknar dem redan! 




Believe In Yourself!


Kommentera inlägget här: