biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Florida.

Kategori: Allmänt


God morgon från Florida! 
Vilken start på min början i Stockholm och på företaget Index International. Jag hade turen och blev uppgraderad till premium på flyget med sköna stolar och mycket utrymme för benen plus att jag hade turen att hamna bredvid en utav ägarnas tjej, hon var väldigt trevlig och jobbade inom hälsobranschen så vi hade mycket att prata om. 




Det var så otroligt häftigt när vi flög in över Florida, att se alla lysen, vägar  och allt annat häftigt. Jag fick träffa många av mina svenska kollegor vilka var otroligt trevliga och pratsamma. Vi blev uppmötta av kontorschefen på kontoret i Florida, en riktigt härlig och trevlig kvinna som alla tjejer fick en ros utav. En timmas bussresa till  Jupiter, sedan checkade vi in på Jupiter Beach Spa & Resort och fick sova några timmar. 







Believe In Yourself!






KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2014-10-11 | 14:22:01
    Bloggadress: http://malinhanssson.blogg.se

    fan vad gött Jossan!

  • Malin säger:
    2014-10-13 | 13:46:58
    Bloggadress: http://malinhanssson.blogg.se

    lyx!!!!! Ring när du är hemma igen o har tid o prata vill höra allt ju!!puss

    Svar: Riktigt lyx😍 absolut, ska försöka ringa i eftermiddag, saknar dig! 😘
    Josefine Holmberg

Kommentera inlägget här: