biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Besök i två dagar.

Kategori: Allmänt

Det var så mysigt och roligt att ha min syster och kusin på besök, det känns tomt utan dem ikväll! Måndagen blev en riktigt lyxig dag, mys med syster och kusin med lunch på Jensens och middag på Hjälmaren i Årsta.

Måndagen  satte standard på denna vecka. Idag blev det också en lunch ute med min en nyfunnen vän och kollega, Lisa. Det är så underbart och jag är så glad att jag omges med så otroligt mycket fina och underbara människor! Jag är lyckligt lottad! 

Jag ser fram emot att ni kommer upp snart igen, vilket jag hoppas på att ni gör! Det känns så underbart när energin är på topp och man kan dela med sig till andra. Jag gillar att kunna hjälpa andra till en bättre hälsa och att få må så bra som de verkligen förtjänar! 





Believe In Yourself! 


KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2014-10-31 | 19:03:35
    Bloggadress: http://malinhanssson.blogg.se

    vad mysigt! Jag hoppas jag kan komma o besöka snart.. Puss

    Svar: Åh jag hoppas de med. 😘 kan vi inte höras om de på söndag?! Puss
    Josefine Holmberg

Kommentera inlägget här: