biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Ida & Antons Bröllop.

Kategori: Allmänt

Stort Grattis till Ida & Anton som gifte sig 20/9-2014!
 
Idag var jag på bröllop för första gången i mitt vuxna liv. Bröllopet var i Norrtälje, Rådmansö kyrka med middag, fest och övernattning på Marholmen. Det var en av mina bästa vänner Ida som fick sin Anton. De var så otroligt fina båda två och Ida var den finaste brud jag sett i sin vita klänning som passade henne perfekt. Allt var precis sagolikt och hur perfekt som helt! Mellan Ida och Anton ser man att det är äkta kärlek, när de ser på varandra så ser man den där speciella gnistan i deras ögong. De är verkligen som gjorda för varandra och de passar så bra tillsammans. Det var en helt perfekt dag, det började med en fin cermoni i kyrkan för att vi sedan skulle åka vidare till Marholmen där själva middagen och festen var. Allt var så fint ordnat och de hade verkligen tänkt på allt. Bordsplacering, ett häfte med menyn och en kort presentation av alla som var där, fina dekorationer, bilder på Ida och Anton och massor med fina tal. Jag är otroligt tacksam att jag fick möjligheten att vara med på Ida och Antons dag, det kommer att vara ett minne för livet. Ida är en träningstokig tjej, så det är genom vårt genemsamma intresse som vi hittade varandra och hon har stöttat mig genom utbildningen och finns hela tiden där för mig och stället upp.
Att få dela sådana viktiga stunder tillsammans med sina vänner är otroligt betydelsefullt! 
 
Mina tankar går här till livet i övrigt, att ha balans i livet och få dessa speciella tillfällen som lyfter upp resterande dagar och vardagen. Det är sådana dagar som förgyller även resterande dagar, sådant som man kan leva länge på och ha med sig och minnas i resten av livet. Att känna lycka och få dela en av de mest betydelsefulla dagar i en annan persons liv med dem. Att få vara en del av dagen och medverka på olika sätt till att den blir så bra som de önskar. Det är viktigt att få uppleva sådana dagar för att stanna upp, tänka efter och förstår hur mycket man har runt omkring sig som betyder otroligt mycket för en. Man får ett tillfälle att fundera och känna efter, att trots vardagen som springer förbi så kommer dessa stunder då man uppskattar allt lite extra. 
Minnen för livet är helt underbara!
 
 


 


 




Tack Ida & Anton för ett fantastiskt fint bröllop! Jag önskaer er all Lycka!
 
 
Believe In Yourself!
 


KOMMENTARER:

  • M säger:
    2014-09-23 | 09:09:10
    Bloggadress: http://malinhanssson.blogg.se

    Åååå så fina! Och vilken fin klänning hon bar.. Vad mysigt ☺️

    Svar: Ja visst var de och jag bara älskar Idas klänning! 😊
    Josefine Holmberg

Kommentera inlägget här: