biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Äntligen ett tydligt svar.

Kategori: Allmänt

Efter en natt med många timmarssömn var jag något piggare idag. Jag somnade redan klockan 7 igår vilket var skönt och välbehövligt! Ibland behöver kroppen vila. Jag brukar vara dålig på att lyssna på de, men har för en gång skull verkligen gjort det nu. Eller jag har knappt orkat annat. 

Efter en omtumlande dag med ett efterlängtat men tungt besked så blev det en kvällen hemma. Äntligen fick jag ett svar från läkaren på varför jag mår som jag gör, troligen så har jag borrelia. Något som jag länge misstänkt efter att jag pratat med en bekant som haft liknande mina symptom. 

Men hon har haft sin borrelia i 3 och ett halvt år nu. Det kommer och går i skov och man har bättre och sämre perioder. Något jag märkt det senaste året. Bara att hoppas att antibiotikan biter snabbt nu och att det släpper min kropp direkt så jag slipper gå med det mycket längre. 

Believe in Yourself! 
Kommentera inlägget här: