biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Frisk luft.

Kategori: Allmänt

Jag var ute en sväng idag efter flera dagar i sängen och det var så underbart. Att få andas in den friska, kyliga luften och känna den mot mina kinder. Fylla lungorna med frisk luft kändes ungefär som att fylla dem med energi. Känna hur benen vaknar upp trots att de inte känns så stabila, starka och snabba som tidigare. Men känna att jag faktiskt orkar, att kroppen trots allt känns starkare än för några dagar sedan. Hur förhoppningen kring att snart vara tillbaka som vanligt och må helt bra blir allt större. 

En helt underbar känsla och jag känner mig lyckligare än någonsin. Från och med idag ska jag se till att komma ut minst 10min varje dag i den friska luften i dagsljus. Det gör så mycket för både kropp och själ. Alla mår bra utav det och jag tänker därför försöka unna mig det. 



Believe In Yourself! 
Kommentera inlägget här: