biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Grön omelettpannkaka.

Kategori: Allmänt

Äntligen känns det som jag börjar bli något piggare och snart är penicillinkuren slut. Så jag hoppas verkligen att det släpper snart och blir helt bra. Att åka ner till mina föräldrar och bara vara tror jag gjorde det hela ännu bättre. Ikväll ska vi fira min älskade pappa som fyllde år i måndags. 

Jag vill dela med mig av ännu en enkel lunch som jag gjort när jag haft dåligt med ork. Jag kan även tänka mig att det är ett perfekt mellanmål. Allra helst innan träning. 


En grön omelettpannkaka:
Broccoli 
Bladspenat
1 tsk fiberhusk
2 ägg
Lite vatten
Jag mixade broccoli och bladspenat först så det blev finfördelat och mixade sedan i 2 ägg och lite kryddor.
Stekte på något lägre värme så den skulle bli lättare att vända då den stelnat ordentligt. Serveras med en god sallad.


Believe in Yourself! 
Kommentera inlägget här: