biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Kajsa Ingmarssons tips

Kategori: Allmänt

Vad vill jag? 
Kajsa gav oss 3 tips på hur jag kan lyssna på själens röster för att veta vad jag vill göra med mitt liv, vad är min passion, vad brinner jag för.

1. Positiva känslor - det som du känner positivt kring och tycker känns så där superroligt är antagligen helt rätt för just dig.
2. En envis återkommande känsla att vilja göra just det - att gång efter gång få en stark känsla av att det är rätt.
3. Vi får bekräftelse från omvärlden, ser & hör överallt om just det som jag vill göra. På vägen till jobbet, i affären, i alla tidningar och kanske även drömmer om det.

De här sakerna är universums sätt att säga - GO, Just Do It! 
De här sakerna gör att vi har ett syfte och en mening med livet. Var konkret & våga börja. Ta ett steg i taget och försök att göra något för att börja, för att ta det där första, tunga, svåra steget. 


Kvällens god blev Granatäpple! Idag hade jag ett mysigt samtal med min andra underbara syster. Jag är så stolt över dig att du kommit igång med träningen, du är verkligen bäst! Nu kör vi älskade du!!! Även ett stort tack för pratatunden, att du orkade lyssna och för dina tips och råd! Jag älskar dig över allt annat! 

Finaste du!



Believe In Yourself! 
Kommentera inlägget här: