biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Long time no see.

Kategori: Allmänt

Tiden går så fort så jag knappast hinner med, en hel månad på det nya året har gått. Jag trivs mer än någonsin med mig själv och mitt liv. Att flytta till Stockholm är det bästa jag hittills gjort! Här finns så mycket möjligheter och så mycket roligt att göra. 



Även här finns det med- och motgångar men med positiva tankar så ordnar sig det mesta. Det brukar även vara så att man alltid lär sig något efter en motgång, motgång ger framgång!
Det har hänt ganska mycket sedan jag uppdaterade sist. 



Den stora nyheten är att jag har sålt min lägenhet - så No More Norrköping - det blir istället att leta efter en lägenhet i Stockholm, så spännande och så svårt! 
Priserna är något helt annat här uppe, men helt klart en utmaning. Känslan när man skriver på ett kontrakt kommer vara obeskrivlig! 


Ikväll blev det lite "tyckasyndommigsjälv"-glass, egengjord och rawfood style. Riktigt god med paranötter, blåbär, Sharon, kakao och kokosgrädde. 


Believe in Yourself! 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-02-06 | 23:52:48
    Bloggadress: http://malinhanssson.blogg.se

    heja dig Jossan! Även fast jg saknar dig i Norrpan så är jag glad för din lycka i Sthlm 😍 ☺️

    Svar: Åh sötaste du! Saknar att ha dig nära! ❤️ tack vad du är gullig 😘
    Josefine Holmberg

Kommentera inlägget här: