biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

En extra bra dag.

Kategori: Allmänt

Jag har inte varit så aktiv här den senaste tiden men jag ska försöka återuppta det för att se om det är något för mig att skriva blogg. Min ena halva tycker det är roligt medan min andra anser att jag inte hinner. Men jag ska försöka under en månadstid att skriva något varje dag för att se hur det känns. 


Helgen har varit sådär lugn och skön och perfekt som vissa helger kan bli, trots att jag inte mått helt bra. Så jag behövde verkligen vila. Men att i helgen har jag verkligen tänka på att jag på något sätt funnit en inre frid vilket känns helt underbart. Att känna att nu kanske alla pusselbitar trots allt börjar falla på plats. Jag kanske börjar hitta min väg i livet. Precis som jag sagt tidigare trivs jag väldigt bra i Stockholm och på jobbet men jag saknar såklart alla vänner och min familj där hemma i Norrköping/Valdemarsvik. Tur man kan åka hem ibland och att de även kommer på besök. 

Jag & min familj, ni betyder mer än allt annat för mig! 

Något jag är extra tacksam för just nu är att jag har den bästa mentorn och coachen jag kan tänka mig. Jag är så glad och tacksam över att ha någon att bolla alla mina tankar och idéer med. Så är det någon som vill komma i kontakt med en riktigt grym mental tränare i Norrköping så kan jag varm rekommendera Nichlas! Tack Nichlas för alla dina tips, råd och pratstunder! 

Helgens stora To-Do blev en vision board, inspirerande att ha sitta uppe där man ser den varje dag! 

Believe in Yourself! 


 
Kommentera inlägget här: