biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Nu börjar ett nytt år

Kategori: Allmänt

Dagarna hemma i Norrköping har varit helt fantastiska. Så roligt att träffa vänner, kollegor och familjen. Jag har hunnit med mycket och även värderat lägenheten. Jag har sån oerhörd beslutsångest gällande om jag ska sälja den eller inte. 


I tisdags var jag hos Norrköpings bästa frisör, Emma Björk på studio gamla stan. Hon är verkligen duktig och jag blev så nöjd med mitt val att färga håret mörkare. 



Tisdagmorgonen började med ett crossfit pass på crossfit Norrköping. Ett tungt med roligt pass där jag fick träna på pull-ups vilket jag verkligen vill bli bättre på. 


Jag startade även nyårsafton med ett crossfit pass klockan 10. Vi körde i team och den var riktigt rolig, tung och utmanande! Det är verkligen en underbar start på dagen. 


Det härliga gänget som körde pass på nyårsafton. Efter det blev det handling inför nyårsmiddag. 


En god fördrink made by Emma G. 


Till förrätt blev det Skagen toast och för min del i ett salladsblad vilket jag föredrar då jag inte gillar glutenfritt bröd så mycket. 


Vi 5 som åt middag, Emme, Essa, Emma & Rebecka.


Kvällens kock - jag. 


Kvällens outfit.


Kvällen varmrätt blev fläskytterfile med bakpotatis halvor med ost och en sallad.




Min snygga lillasyster.


Min andra snygga lillasyster. 


Mina fina tjejer! 


Mitt år har verkligen varit helt fantastiskt, 2014 har varit mitt år och självklart kommer även 2015 bli det. Jag längtar efter alla nya utmaningar och framgångar. 


Frukost dagen efter blev egengjorda ostfralla med lax och ost och granatäpple. 


Nyårsdagen fick jag äntligen träffa min älskade guddotter Alicia och hennes syskon Emilia och Kevin. 


Live your dream! 

Believe In Yourself!


Kommentera inlägget här: