biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Sista dagarna hemma

Kategori: Allmänt

I fredags blev det ännu en sjukt rolig och tung WOD, jag verkligen älskar att köra crossfit. Det är en bra blandning av styrka, teknik och flås. Det är så utmanande, roligt och en härlig gemenskap! Jag kommer knappast kunna låta bli att köra när jag kommer upp till Sthlm, det lutar åt att det trots allt blir crossfit Nordic. Jag har börjat se det lite som PT-timmar eller utbildning då man alltid har en kunnig coach. 


Krävs mer träning men snatch är så roligt och verkligen en bra helkroppsövning övning! 



På kvällen blev det mys med Amanda, Malin & Sofie, så roligt och mysigt att träffa dem. Amanda har så himla fint hemma med massa fin inredning! 


Hemmagjord pizza med skinka, champinjoner & ruccola bland annat, så gott! 




Till efterrätt gjorde Amanda banan i ugn med choklad och glass till det! 


På lördagen var jag nere och träffade min kusin och hennes söta dotter Ebba. Vi pratade kost och hur man ska tänka, äta och vad man kan göra om man vill gå ner i vikt. Riktigt intressanta samtal och roligt om jag kan hjälpa henne. 


En mysig promenad i solen med mamma. 


Kvällen spenderades i Norrköping med finaste Ida, med god mat och ett glas vin. Så roligt att träffas och prata! 



Believe in Yourself! 



KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2015-01-04 | 15:40:38
    Bloggadress: http://malinhanssson.blogg.se

    Mysigt å gott ☺️😋

    Svar: Veekligen 😃👌
    Josefine Holmberg

  • Anonym säger:
    2015-01-04 | 18:52:31

    Haha 😂 ni fick med när han spanade in ditt ass😃 Det va så kul att ses. Sofie tyckte du var så himla trevlig 😃 Vi måste boka datum för vår vistelse i storstan. Är as pepp😘😘

    Svar: Haha de fick jag visst 😂👍 det var de verkligen, det var så kul att träffa er alla 😃 & Sofie med, de va så länge sen! 😃 ja de måste vi verkligen, längtar! 😘
    Josefine Holmberg

  • Anonym säger:
    2015-01-04 | 18:53:28

    Det var såklart Amanda som skrev 😃 Ville visst va lite hemlig!

    Svar: Söt du är😘
    Josefine Holmberg

Kommentera inlägget här: