biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Ett bakslag.

Kategori: Allmänt

Precis som en käftsmäll, det var känslan när jag vaknade imorse. Jag som var så glad, då lycklig över att vara frisk. Lycka kan vara kort ibland, det omtalade bakslaget hade nått även mig. Jag som verkligen trodde att jag skulle slippa, allt kändes ju så bra. Alla symptom har sakta men säkert kommit tillbaka de senaste dagarna och imorse var det sämre igen. Jag har försökt få tag på läkaren för att få ytterligare kurer med penicillin men misslyckats då han var sjuk. 


Fina blommor och en stor sol piggade upp min dag. 

Jag ska in gnälla allt för mycket, det finns de som har de värre. Men besvikelsen blir så extrem när jag trodde att jag äntligen mådde bättre. Efter tips och råd av en otroligt fin vän som själv har borrelia så ska jag försöka bli frisk. Jag har tänkt prova kolloidalt silver och hoppas på att det ska hjälpa mig. För den här värken i kroppen, allra helst bäckenet, benen, ländryggen och ryggraden, den extrema huvudvärken med en stel/ond nacke står jag inte ut med i längden. Jag längtar så efter dagen jag kan känna mig helt frisk.

Nog om det, ett bakslag får man väl räkna med så man sen kan känna sig helt frisk. För snart är jag det och då ska jag fira, en dag med ett hårt pass på gymmet som avslutas med fina vänner och ett glas vin. När den dagen kommer, då mår jag helt fantastiskt bra! Jag älskar mitt liv trots allt, det finns så mycket runt omkring mig som jag är tacksam för möjligheter jag fått, vart jag är idag och ditt jag vill komma. Att jag har drömmar, mål och visioner. Livet är till för att levas! 


Believe in Yourself!
Kommentera inlägget här: