biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Fredagen den trettonde.

Kategori: Allmänt

Idag är ingen vanlig dag för det är välrdens bästa lillasysters födelsedag hurra, hurra, hurra! Den här fredagen har varit en av de bättre dagarna på länge, fredagen den trettonde har inte inbringat någon olycka för min del. Dagen började med att vi överraska underbara syster med frukost och paket på sängen, följt av mys i sängen och planering inför våran tripp till London vilket även var hennes födelsedagspresent från mig.


 Jag hann även med att träffa några fina vänner. Jag och Essa träffade Frida, en barndomskompis för en brunch/lunch på stan och massa prat för att ta igen tiden sedan vi sågs sist. 

Syster & jag! 

 
Jag hann även med att träffa min grymma coach som hjälper mig med massa superbra tips och råd som jag kommer ha otroligt mycket användning utav. Jag är så glad och tacksam över hjälpen jag får och tiden som du lägger ner för att träffa mig. Det är alltid så roligt att sitta ner och prata massor. 
Sedan åkte vi ner till föräldrarna för en myskväll och mer firande av syster. 


Det är ju trots allt fredag och ibland måste man unna sig lite extra. Så ikväll blev det lite godis. 


Believe in Yourself. 

Kommentera inlägget här: