biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Min resa

Kategori: BelieveInYourself, Eleiko PT

Min resa började på riktigt efter att jag träffat Leon Hobro som är den bästa och grymmaste mentor man kan ha! Min stora dröm är att jobba som träningsprofessionell och jag blev överlycklig när han erbjöd sig att guida och hjälpa mig att uppfylla min dröm. En dröm som jag länge haft men aldrig riktigt vågat satsa på. Han hjälpte och inspirerade mig att ta steget - han tipsade mig om utbildningen till personlig tränare genom Eleiko Exceed performance vilket det fick bli. Det jag hittills har fått genom utbildningen har varit riktigt bra. Jonas är en trevlig och bra utbildningsledare som man kan fråga om allt, svarar snabbt och alltid ställer upp och hjälper till. Grymt bra och lärorika böcker och en webbplattform för att träna teori inför utbildningen och lite annat smått och gott. 
Allt har hittills varit över förväntan och jag ser fram emot att dra igång med utbildningen och få delge hur det upplägget är. Vilket jag tror kommer vara fantastiskt bra då utbildningsytan ser grym ut och det verkar vara toppen bra utbildare! 
 
Så ett stort tack till min otroliga mentor Leon som alltid finns där för mig, hjälper mig, inspirerar mig och har fått mig att våga ta steget. Jag är så glad att jag har fått den här möjligheten. 
Gå in och läs mer om Leon, ni kommer bli inspirerade jag lovar! Ni kan även läsa några av de råden jag fick av Leon innan jag gjorde mitt val Här!
 
Så jag säger bara det, vill ni något - gör det! Vill ni ha hjälp, tips eller råd för att ta steget oavsett vad det är, hör bara av er här så hoppas jag kunna hjälpa er! 
 
Jag kan bara säga en sak, livet är underbart så ta tillvara på alla möjligheter och chanser du får! 
 


Believe in yourself! 
Kommentera inlägget här: