biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Dagarna i Florida.

Kategori: Allmänt

Vilken helt otrolig resa! Den kunde inte blivit bättre, precis som min start på Index International som är ett riktigt framgångsrikt företag trots att det är ganska ungt. Alla kollegor både i USA och Sverige var otroligt trevliga och det var perfekt för mig att få träffa och lära känna alla. Det känns hittills riktigt bra och jag trivs som bara den på jobbet! Min resa har verkligen börjat och jag trivs bättre än någonsin med mitt liv och mig själv! 
Lite härliga bilder från dagarna i Florida. 
 




 


 
Vi flög ner till Key West för att kolla på två av våra projekt där. Jag fick flyga i ett plan med 4 platser som en utav ägarna flög. En riktigt häftig upplevelse att flyga ett så litet plan.




 




 
På lördagkvällen blev vi bjudna på en riktigt god koreansk buffé och hade en underbart fin utsikt över vattnet. 



 
 
På söndagen åkte vi ut med en katamaran för sol och bad, alldeles underbart! 
 




 




Believe In Yourself! 
 
 


KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: