biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Tillbaka till Stockholm

Kategori: Allmänt

Tillbaka i huvudstaden och Årsta igen, men jag fick med mig sällskap vilket är väldigt roligt. Min lillasyster och min kusin Sofia. Det ska bli mysigt med lite sällskap och att hitta på lite roliga saker ihop. Så ska de passa på att shoppa när jag jobbar. Efter bussresan blev det tacomys och film, underbara söndag!
Helgen har verkligen varit helt underbar men det är ändå roligt att vara tillbaka i Årsta och att gå till jobbet imorgon. 




Sötaste Sofia hade med sig en inflyttningspresent, ett ljus som luktade otroligt gott! 


Believe In Yourself! 




KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2014-10-27 | 10:27:25
    Bloggadress: http://malinhanssson.blogg.se

    kul att se dig igår! <3

    Svar: Åh tack detsamma underbara du! <3
    Josefine Holmberg

Kommentera inlägget här: