biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Återhämtning.

Kategori: Välmående

Dagar som idag behövs verkligen ibland och var mer än välkommet efter över en hel månad med hektiska men otroligt roliga dagar. Det började redan igår då mamma hämtade mig i Norrköping och vi åkte ner till sommarstugan. Det blev en mysig och lyxig kväll med mina älskade föräldrar och vi firade att jag klarat min utbildning till personlig tränare. Jag fick en fin blomma och riktigt god mat. Oxfilé och rotfrukter och efter det kräftor, kex och ost. Mamma och pappa har fiskat och kokat egna kräftor som var riktigt goda!



Idag fick jag min första sovmorgon på länge vilket var riktigt skönt. Att kunna ligga kvar och läsa efter att man vaknat, ta en promenad innan frukost och sedan äta i lugn och ro och titta ut över havet. Kan inte bli bättre än så och i sällskap med mamma och pappa. Idag har det varit en riktig slapp söndag, fokus på vila och återhämtning. Vi har kollat på resor till hösten, tittat på tv och jag har läst i en riktigt bra bok, bli en vinnarskalle! Men lite träning fick det bli i form av en lugnare och kort löptur med mamma, det kändes skönt att komma ut en sväng! 




Believe In Yourself! 




KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2014-09-15 | 12:53:38

    Vilken härlig dag! Och vad mysigt att få vara själv med sina föräldrar, det behövs ibland.

    Svar: Ja det behövs verkligen! 😊
    Josefine Holmberg

Kommentera inlägget här: