biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Fredagen den trettonde.

Kategori: Allmänt

Trots att jag inte är så skrockfull så är det något speciellt när fredagen den 13:e infaller. För mig är det en speciell känsla, någon slags nyfikenhet kring, "kommer det hända något speciellt idag?" Det behöver inte bara vara dåliga saker utan det kan även vara bra. 




Jag har funderat men tror inte att det har hänt något direkt annorlunda. Jag känner dock däremot lite av att min motivation och ork börjar komma tillbaka och influensan börjar släppa taget om mig på riktigt. Äntligen! Hoppas på att kunna köra igång med träningen igen i helgen. 

Dagens lunch blev en härlig enkel sallad gjord på romansallad, bladspenat, tomat, gurka och morot till det laxfile mes citronpeppar. 


Believe In Yourself! 

Kommentera inlägget här: