biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Forever Livinig

Kategori: Forever Living

Beställning hemkommen från Forever Living, jag beställde ett Natural Detox som jag har tänkt att testa under hösten. Det känns verkligen spännande att prova, men jag vill inte göra det innan utbildningen. 

I setet ingår:

  • 2 Forever Aloe Vera Gel
  • 1 Forever Calcium
  • 1 Forever Arctic Sea
  • 1 Forever Active Probiotic
  • 1 Forever Fields of Greens

+ detoxbroschyren och en snygg väska som passar perfekt för dina lunchlådor.

Läs mer här! 

 
Det som beställdes mer är Aloe vera gel, tandkrämen, deon, heatlotion och make-up removern. Dessa produkter är omtyckta både av mig och mina kunder, tandkrämen ger en härlig känsla av renhet i munnen, deon är utan kemikalier och make-up removern tar bort sminket bra och skonsamt. Alla produkter är baserade på aloe vera och ekologiska. Hör gärna av er om ni är intresserade av att testa något eller gå in och kolla på Forever Livings produkter på hemsidan. 
 
 




Believe In Yourself!
Kommentera inlägget här: