biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Teknik träning

Kategori: Eleiko PT, Träning & Hälsa

God morgon världen, vilken underbar dag! Precis den känslan hade jag när jag vaknade idag. Till frukost väntade bananpannkakor, hallon och kaffe. Så självklart, lite Argi+ på det för en riktigt bra vitaminkick och uppladdning inför träning.
 

Det blev SummerPark HIIT i folkparken med Min fina, saknade vän Ida. Det var verkligen underbart att få träffa henne, hon är världens bästa! Hon ger så mycket positiv energi och gör mig så glad!
Ett riktigt grymt pass, 10 olika stationer, man kör 2 & 2 och när den ena kör springer den andra under en viss tid, ena upplägget var 20 sekunder köra 10 sekunder vila och 20 sekunder köra. Som sagt riktigt bra träning och skönt att vara igång igen även fast jag fick ta det lugnt! 
 
 
Vi hann även med lite teknik träning, knäböj - back-, front- & overhead squat. Passade bra då de igår och halva dagen idag hade det på PT-utbildningen Kista. Längtar något enormt och vill vara där nu! Så nu har jag tränat lite inför det och kommer självklart fortsätta med det. Kommer bli massa teknik med lätta vikter för lätt och rätt istället för tungt och fel!  
Det var välbehövligt och riktigt bra att få någons hjälp så man vet om man gör rätt eller inte. 
 

 
Ida filmade även när jag körde, så det ska jag kolla på och analyser för att se vad jag gör bra med framför allt vad som kan bli bättre.

Believe In Yourself! 
Kommentera inlägget här: