biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

En helt fantastisk dag.

Kategori: Allmänt

Ibland när man tar en helt ledig dag och den blir sådär perfekt. När jag tänker tillbaka så har dagen verkligen varit helt underbar. Förstår ni vad jag menar? En dag då du känner dig oslagbar. En dag som inte kunnat bli bättre och som gör att du känner dig så lycklig. Så lyckligt lottad att ha så många fina människor omkring dig. Just idag är det allra helst mina systrar som gjort min dag. Mina älskade systrar, mina bästa vänner, de som förstår mig och alltid finns där. Som stöttar och peppar, som lyssnar mer än någon annan och som kan känna precis det jag känner. 

Det finns nog inga bättre än ni två, världens bästa systrar. Dagen började  med relax och spa på Grand Hotell. Det var verkligen så härligt och välbehövligt. Massagen var det bästa jag gjort på länge, så stel som jag var i hela ryggen och allra helst i nacken. Nu måste jag bli bättre på att stretcha och även på att gå på massage! 


Dagen fortsatte med en lunch på det ganska nyöppnade stället Hälsofreak som ligger i knäppingsborg i Norrköping. Något jag varmt kan rekommendera, deras sallader är helt otroligt goda och det har även wraps och annat gott. 


Uppladdning med en god NOCCO bcaa inför ett pass och solning på Nordic med Essa. Träffade en del vänner jag inte träffat på länge vilket var roligt! 

Dagens pass:
3x5 - back squats
3x5 - front squats
4x8 - axelpressar 
3x8 - excentriska squats på låda
(Oerhört bra för att bygga upp styrkan på framsida lår)
3x8 - utfall på låda med kettlebell
Superset
3x8 - Goblet squat + KB svingar




Kvällens enkla men otroligt goda middag fick bli gravad lax i salladsblad med avokado. Vi skulle äta på sushi Yama, dessvärre kan jag inte äta deras sushi då det är gluten i riset men Essa tog sushi och jag köpte god gravad lax istället. 




Ett glas vin till det och lite mörk choklad och jordgubbar. Bättre slut på en helt fantastisk torsdag kan det inte bli! 
LOVE MY LIFE! 



Believe in Yourself! 
Kommentera inlägget här: