biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Överraskningsmiddag.

Kategori: Allmänt

Dagar som dessa är svåra att slå, när man förbereder en överraskning för en av de bästa och viktigaste personerna i sitt liv. Min syster fyller imorgon 20. Min lilla lillasyster blir stor, vad hände? Vart tid tiden vägen? Hon är verkligen världens bästa syster och en av de viktigaste personerna i mitt liv. En helt fantastisk person som har ett hjärta av guld, en vilja av stål och ett otroligt härligt och fint leende. Några av många fina egenskaper hon har, min älskade syster. Det är just dess egenskaper som gör henne så bra, som gör henne till den hon är. 

Eftersom det är hennes födelsedag imorgon så planerade vi en Överraskningsmiddag. Hon trodde inte jag skulle komma förrän imorgon, men då trodde hon fel. Jag märkte att hon gärna ville jag skulle komma innan och självklart ville jag med det. Så jag tog ledigt hela hennes födelsedag så jag kunde åka ner redan idag. Ett riktigt bra val, då hon verkligen verkade uppskatta det. Jag älskar att överraska andra. 



God mat på Enoteket. 


Believe in Yourself! 
Kommentera inlägget här: