biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Söndagsfrukost .

Kategori: Allmänt

Helt otroligt fantastiskt att vakna till en dag med strålande sol. Chocken när man kommit och det var varmt var också stor. Men så skönt! Nu får det mer än gärna bli vår! Det känns även som det börjar gå åt rätt håll med min borrelia, jag hoppas inte på några mer bakslag nu. 

Dagens frukost blev min "Grönsaks-gröt" och tre proteinpannkokor med hallonfyllning. Gott, proteinrikt och enkelt. Pannkakor är verkligen lyx och en söndag med sol förtjänar lyx! 

Recept Pannkakor:
2 ägg
1 tsk fiberhusk 
1 msk vatten 
2 msk proteinpulver (jag använde F1 vanilj) 

Hallonfyllning
1 msk proteinpulver (jag använde F1 vanilj) 
1-1/2 dl vatten (beroende på konsistens du vill ha)
1 -2 dl hallon

Det får lika bra med bara mosade hallon eller en annan av mina favoriter, jordnötssmör! 

Enjoy! 








Believe In Yourself! 
Kommentera inlägget här: