biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Sol & värme!

Kategori: Allmänt

En vecka med massor spännande, roliga och givande saker som har hänt. Jag har ordnat med mycket praktiskt både hemma, på jobbet och runt omkring mig. Det är så skönt att ta tid till det, känna efter och reflekter. 

I onsdags var jag återigen på Charlie Söderbergs föreläsning - Balansekonomi, ett rikare liv. Lika bra som alltid men en del nya infallsvinklar och förståelsen efter kickoffen. 
I torsdag hade jag och tre tjejer från vilken julmys med sushi, glögg, pepparkaka och annat gott, 









På fredagen blev det julbord med jobbet. Väldigt mysigt och då otroligt god mat! Vi var på Berns asiatiska, dör vi fick en blanindning av sushi och annat gott! Glöggmingel och musikquiz uppskattad också. 


Första dagen i solen har varit helt fantastisk. Klarblå himmel och som, det kan inte bli sämre. Jag längtar till imorgon och ännu mera sol! 

Vava vid incheckning och till frukost!👌





Believe In Yourself! 
Kommentera inlägget här: