biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Believe in yourself - you are a star!

Kategori: Allmänt

Jag måste säga att jag har världens bästa föräldrar och världens bästa mamma som tänker på mig! Det betyder så mycket att de finns i mitt liv och förgyller mina dagar!
Min mamma vet precis vad som är jag, jag fick en present av dem som jag är så otroligt glad för. En stjärna med de tre ord som betyder så otroligt mycket för mig. Så var det fyra ord till, sånt här för mig så himla glad. Något som finns där hemma och som man kan titta på om något är jobbigt. Tack älskade mamma och pappa, ni är bäst! 



Believe In Yourself! 



KOMMENTARER:

  • M säger:
    2014-11-21 | 21:18:09
    Bloggadress: http://malinhanssson.blogg.se

    ja dom är fina dina päron! Ses imorn sweeetie 😘

    Svar: Sötis, ser jag fram emot😘
    Josefine Holmberg

Kommentera inlägget här: