biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Flytt till Årsta.

Kategori: Min Resa

Vilken underbar helg det har varit, jag har äntligen flyttat upp till Årsta och blivit Stockholmsbo. Efter att ha packat och städat det sista på fredagkvällen så bar det av upp till Stockholm på lördags morgonen. Väl framme i Årsta så fick vi komma in i min lilla lägenhet som min underbara familj hjälpte mig att få i ordning i. Det blev så fint när vi fixat, köpt nytt, ställt i ordning och hängt upp. Lägenheten är enbart på 23 kvm men den känns större och vi fick i ordning så fint. Jag är så glad att jag har min älskade familj som hjälper mig! 





I veckan blir det lite olika möten gällande jobb och annat spännande. Jag hoppas kunna få klart med vad som kommer att hända i mitt liv och jag ser fram emot allt spännande jag har framför mig. Vägen mot att göra det man vill, mot stt lyckas och att nå framgång är aldrig spikrak! Men ger man aldrig upp och försätter kämpa så finns alltid möjligheten och chansen till att lyckas! Lova att tro på dig själv och alltid försöka se till det positiva runt omkring dig och som händer. Du är bäst och klarar allt du vill, tro på dig själv!

Believe In Yourself! 





Kommentera inlägget här: