biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Härlig helg i viken.

Kategori: Allmänt

Första hela veckan på jobbet har sprungit iväg och den har varit riktigt bra. Det är så roligt med alla varierade arbetsuppgifter och företaget är otroligt spännande! Det händer så mycket och det är mycket att sätta sig in i. Dagarna har sprungit iväg och de har bestått utav jobb, träning, spännande möten och att träffa vänner.
På torsdagen var jag på ett shake party där jag blev bjuden på den goda dessert/shaken nedan. 


På fredagen blev det för första gången sen jag flyttade upp dags att åka hem till familjen och Valdemarsvik. Mamma fyllde år i måndags och självklart ska det firas! Jag fick under dagen en leverans med den supergoda mörka chokladen enjoy life från Emelie och Florida. Stort tack! 


När jag kom ner till Valdemarsvik hade de gjort en riktigt god middag. Stekt kött med grönsaker och salsa.


Det var skönt att vakna upp halv 8 och känna sig utvilad och pigg. Det blev en mysig morgon med god frukost och härligt sällskap av familjen. Vid lunch blev det en löptur och en härlig skogspromenad med bästa pappa och vi hittade en hel del kantareller! 



Klockan 4 kom mormor och morfar och vi firade världens bästa mamma! Det var mysigt att träffa alla och umgås hela familjen! 





Imorogn blir det bussen hem till Stockholm igen och jag får med mig min syster och kusin vilket ska bli riktigt mysigt och roligt! 


Believe In Yourself! 




Kommentera inlägget här: