biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Vilken underbar lördag,

Kategori: Allmänt, Kost & Recept, Träning & Hälsa

Jag började dagen med att ligga kvar en liten stund i sängen, det var skönt att känna att jag hade en dag då jag kan göra vad jag vill. Jag har fått mycket bra saker gjort idag, städat, tvättat och handlat. Så nu är jag redo för en ny vecka och har hela eftermiddagen/kvällen kvar. Den kommer att spenderas med några fina och saknade vänner! 

Jag hann även med en löptur på förmiddagen, 5 km och det kändes bra! Jag hade självklart min suunto på armen så jag vet hur långt jag sprungit, med vilken hastighet och hur lång tid jag behöver för återhämtning bland annat. Klockan är verkligen grym och även supersnygg! Du kan både ha den när du tränar, till vardags och till fest! 


Till lunch fick det bli min goda och så otroligt enkla laxröra och ett gott glutenfritt egenbakat bröd. Brödet är gjort på kokosmjöl och frön och fick en otroligt bra och god konsistens.





Believe In Yourself!







KOMMENTARER:

  • M säger:
    2014-10-18 | 18:40:56
    Bloggadress: http://malinhanssson.blogg.se

    borde kanske införskaffa en sådan klocka 👍

    Svar: Säg till om du är intresserad så kan jag kolla upp pris 😉😘
    Josefine Holmberg

Kommentera inlägget här: