biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Lic. Eleiko Personal Trainer

Kategori: Eleiko PT

Känslan som infinner sig när man får ett besked som man väntat på, glädjen och lyckan som sprider sig i kroppen! Den är helt obeskrivlig och känns så underbar. Jag kan nu stolt säga att jag är Lic. Eleiko Personal Trainer, jag blev godkänd på det teoretiska och praktiska provet och det känns så otroligt underbart! Jag har nu under 1 månadstid kämpat på, jag harjobbat 3 dagar i veckan och haft utbildningen 4. Varje dag har jag gått upp mellan 5 och 6, men det har varit så värt det. Det har varit så otroligt roligt och givande, att vara på utbildningen har inte känts så krävande i och med att det har varit så roligt. Att varje dag få träffa likasinnade människor och otroligt kompetenta utbildare som har massa att lära ut. Jag har verkligen försökt suga åt mig all information jag kan och jag vill bara ut och prova allt nu och lära mig ännu mer. Nu inväntar jag mina diplom och Eleikos snygga Licens kort. Nu kan min resa äntligen börja på riktigt!

Att min resa kommer att börja i Stockholm känns ännu roligare, från början av oktober kommer jag att bo i Årsta och arbeta som personlig tränare. Min resa har som sagt var bara börjat och jag känner att den kommer att bli riktigt grym! Jag är så glad att jag har en så fin familj och massa underbara vänner runt omkring mig som stöttar och peppar mig. Plus att jag fått förmånen att lära känna alla grymma utbildare och klasskompisar som numera är kollegor inom den härliga träningsbranschen. 


Believe In Yourself!
 

KOMMENTARER:

  • Zandra säger:
    2014-09-12 | 06:24:48
    Bloggadress: http://zani.shapemeup.se

    Grymt Jossan! Stort grattis!! Visst var det ett underbart mail?! Vill veta allt om var du kommer jobba! Vi måste ses när du kommer hit!

    Svar: Stort tack Zandra, det är de verkligen! :) vi måste verkligen ses, vill höra allt
    Om hur de går på SATS, så spännande!
    Josefine Holmberg

Kommentera inlägget här: