biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Mot Halmstad.

Kategori: Eleiko PT

Den här helgen började med ytterligare lite äventyr men den här gången neråt i landet. Mot Halmstad med Jonas och Gustav för en grym konferens om lönsamhet och framgång som personlig tränare. Konferensen kommer att vara på Eleiko Sportceter där vi kommer få mycket information och inspiration av grymma och kompetenta utbildare däribland Gustav Störm och Lisette Nilsson. Jag ser verkligen fram emot morgondagen! Det kommer bli en blandning av teori och praktik, så en hel del träning vilket känns riktigt härligt! Så det är bara att ladda inför imorgon. Kunskapstörstig som man är så ser jag fram emot ännu mer nytt och lärorikt som jag kan använda mig utav när min resa drar igång om mindre än en månad. Jag längtar otroligt mycket efter att få börja jobba som personlig tränare! 

Jag åt världens godaste lunch idag på Sushi Yama som är nyöppnat i Norrköping. Jag tog Sashimi med extra sjögrässalad, riktigt gott så det kan varmt rekommenderas till de som gillar sushi. 



Believe In Yourself! 


KOMMENTARER:

  • M säger:
    2014-09-14 | 09:24:46
    Bloggadress: http://malinhanssson.blogg.se

    Jag har inte ätit där ännu. Har dom buffé? Jag vill alltid ha massa gott & blandat ju 😋

    Svar: Vet inte inte om de har buffé men då måste vi äta där ngn dag 😊
    Josefine Holmberg

Kommentera inlägget här: