biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Sopplunch.

Kategori: Att Lyckas

Idag har jag varit på sopplunch på Nyföretagarcentrum i Norrköping där jag träffade otroligt mycket trevliga människor som har startat eller är på gång att starta eget företag. Det var väldigt intressant och givande att utbyta tankar. Ett väldigt bra initiativ av Nyföretagarcentrum som kommer att vara under 5 torsdagar under hösten. Det är inspirationsträffar då man under en lunch har möjlighet att träffas och nätverka men de bjuder även in gäster som berättar om sin historia. Idag var det Östgöta Kök som är en stor restaurangkedja i Norrköping och otroligt framgångsrika. 
Jag träffade även en väldigt inspirerande tjej som heter Frida Södermark och driver ett företag som heter Löparäventyret. Det var roligt att höra om hennes resa och den inspirerade mig verkligen. En väldigt trevlig och härlig tjej med massor energi.


Under tiden som Östgöta kök blev intervjuade och berättade om sin resa framåt så var det en tjej som illustrerade det hela live. Hon var verkligen duktig och gjorde superfinal bilder! 




På kvällen träffade jag två efterlängtade vänner, Malin och Amanda. Vi åt på Sushi Yama, så otroligt gott! Det är verkligen roligt att träffas när man inte setts på länge. Att ta igen förlorad tid och prata om allt som hänt. 



Believe In Yourself! 



Kommentera inlägget här: