biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

En Oerhörd Saknad.

Kategori: Allmänt

Att det kan gå så fort, att det kan hända så mycket på en minut, på en sekund. Det är så orättvist, så fruktansvärt orättvist, alldeles ofattbart! Tårnarna rinner längs mina kinder och minnena snurrar i huvudet. Det känns inte som det är sant, du försvann ifrån oss alldeles för tidigt! Det finns inga ord, jag kan inte tänka mig in i det som hans familj går igenom, den sorgen. Att förlora sin son, sin bror och sin sambo.
Idag har varit en av de jobbigaste dagarna i mitt liv, min första begravning, en begravning för en alldeles för ung kille. En barndomsvän och nära vän till hela familjen och många nära och kära runt omkring. En så otroligt fin person som försvann ifrån oss alldeles för tidigt och på ett så fruktansvärt tragiskt sätt som absolut inte får hända. Ett sånt misstag får bara inte ske, det kan inte vara möjligt att se så fel, att göra en sån missbedömning. Det är helt ofattbart! Begravningen var otroligt fin, allt var så fint ordnat och det var ungefär 160 personer som kom och ville ta ett sista farväl av Nisse och hedra honom. Det finns inte ord nog för att beskriva vad jag känner, men det känns, det känns i hjärtat!

 

Livet är verkligen kort och ibland alldeles för kort! Det gäller att ta vara på varje dag, varje timme och minut som går. Det är lättare sagt än gjort men man vet aldrig när det är försent, Det är otroligt viktigt att ta hand om de nära och kära man har omkring sig innan det är försent! Att aldrig ta något föregivet, att varje dag vara tacksam för det man får. 

Du kommer alltid att finnas i mina tankar och i mitt hjärta! Jag tänker på hela hans familj och vad de går igenom! Massa kärlek och kramar till er alla! 

KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2014-09-26 | 07:25:06

    <3

Kommentera inlägget här: