biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Glad påsk.

Kategori: Allmänt

Hoppas att alla haft en riktigt härlig och glad påsk! Det har i alla fall jag. Långfredagen startade Essa och jag med en härlig promenad med hennes lilla hund i solen. Det var så härligt att gå längs södra promenaden i Norrköping igen och faktiskt en utav anledningarna till att jag saknar Norrköping. Förutom mina systrar och kompisar såklart! Solen värmer skönt och luften var sådär frisk och härlig! 


Pannkaksfrukost hos essa:
3 ägg
1 dl mandelmjöl 
1/2 dl vatten 
1/2 msk fiberhusk 
1 msk kakao
Hallon 
Blandas till en jämna smet och stek i stekpannan. 


Vidare ner till mormor och morfar och till Emma i Gusum för scanning och en god pizzalunch. Det är så roligt när man hinner träffa så mycket släkt och vänner som möjligt när man är hemma. Jag hann även med en fika med Emelie igår på lilla blå. Igår blev det en god påskfrukost med ägg och skinka och en lunch med strömming, sill och omelett. Så gott! Men något jg längtat efter länge och som troligen är min favorit under helgen - grillat! Grillad oxfilé, lammfilé, älg och vildsvin! Grillat i världsklass av pappa i fredags och jag gjorde mitt bästa och visade mina talanger igår. 





Lycklig över att ha en så fin familj så fina vänner och ett helt fantastiskt liv som bara kan bli bättre!





Believe in Yourself! 
Kommentera inlägget här: