biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Det kan bara bli bättre.

Kategori: Allmänt

En intensiv dag med läkarbesök för ytterligare lite prover och en förklaring till att jag ännu inte mår bättre. Tydligen kan det ta ett tag om man haft borrelian i kroppen en längre tid. Förhoppningsvis så kommer penicillinet snart att göra verkan och jag mår bättre. Men det kan även vara så att jag fortfarande inte mår helt bra när penicillinet är slut men att det ändå har dödat alla bakterier berättade läkaren. Men att det sedan tar ett tag innan jag är tillbaka som mitt vanliga jag. 

Jag har nog aldrig längtat så mycket till att få vara frisk, kunna göra allt jag vill och att jobba! Läkaren tyckte jag skulle vara hemma resten av veckan så jag valde därför att åka ner till mina älskade föräldrar. Så skönt! 
Jag var även förbi på jobbet vilket var otroligt roligt och energigivande att träffa alla underbara kollegor! 

Vårfeelings - sunset! 

När jag kom hem så hade jag äntligen fått Annikas Paleokokbok, det ska bli så spännande att läsa och prova hennes recept när jag är tillbaka i Stockholm. Men nu ska jag ta ytterligare några dagars välbehövlig vila för att nästa vecka vara tillbaka igen, starkare än någonsin! Den här våren och det här året ska jag vara friskare än vsd jag tidigare har varit. Det känns så bra och min magkänsla säger mig att jag snart kommer må som en prinsessa och att 2015 kommer bli det bästa året! 





Believe In Yourself! 


Kommentera inlägget här: