biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

En dag med vila.

Kategori: Allmänt

Vila är vad min kropp behöver just nu för att återhämta sig vilket den även får. Men för mig som hela tiden vill ha tusen saker att göra och har lite svårt att vara still så är det inte det lättaste. Men jag försöker mitt bästa då jag vet att det är det ända för att jag ska bli bra så snabbt som möjligt. För nu vill jag verkligen bli frisk och kunna göra allt jag brukar. Träna, träffa vänner och jobba, men att lyssna på sin kropp är viktigt men så väldigt svårt ibland. 

Det är något som jag tror är oerhört viktigt att lära sig, när man behöver stanna upp och vila och när man faktiskt kan fortsätta köra på. För ibland så krävs det verkligen vila medan man andra gånger klarar sig lite längre. Men det gränsen är hårfin och enligt mig viktig att lära sig. Lyssna på sin kropp tycker jag personligen är så svårt. Men jag övar varje dag. Övning ger färdighet!


Dagens enlkla lunch blev en omelett med sallad. Salladen bestod av bladspenat, isbergssallad, paprika, gurka och morot. Omeletten gjorde jag med grönkål och två ägg, jag mixade grönkålen först för att sedan mixa i äggen. Grönkål är förövrigt väldigt gott att ha i smoothie och en nyttig grönsak! 


Believe In Yourself! 

KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2015-02-23 | 14:17:37

    Det där såg jättegott ut! Håller tummar o tår för att du snart får må bra .. 😘

    Svar: Det var riktigt gott faktiskt 😊 tack söta du, jag ska göra mitt bästa! 😘
    Josefine Holmberg

Kommentera inlägget här: