biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

En enkel lunch.

Kategori: Allmänt

För att göra något gott så behöver det inte vara komplicerat. Jag tycker om att laga mat men för min del får det gärna gå fort och vara enkelt. Har jag tid och ork så kan det gärna ta lite längre tid. Men ibland har jag varken tid eller ork, vilket det oftast blir under veckorna då jobbet tar upp mycket av min tid. 

En enkel lunch:


En god sallad med blandade grönsaker och en ny favorit: rosésallad. 



Äggwrap med gravad lax:
2 ägg
1/2 dl vatten 
1 tsk fiberhusk 

Stek på låg värme tills den fått en gyllenbrun färg. Rulla sedan in laxen.




Believe In Yourself! 

KOMMENTARER:

  • M säger:
    2015-02-24 | 21:58:18
    Bloggadress: http://malinhanssson.blogg.se

    äggwraps ska jag absolut testa nån dag! 😋 älskar att gå in här o få tips på bra glutenfri kost 👍 😘

    Svar: Söt du är gumman 😘 de är så kul att experimentera i köket 😊
    Josefine Holmberg

Kommentera inlägget här: