biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Valentines day - kärlekensdag!

Kategori: Allmänt

Den 14 februari - alla hjärtans dag - kärlekens dag. Jag har ingen partner att dela dagen med, men jag kommer att dela den med någon ännu bättre. Min kusin Sofia kommer hit i eftermiddag och stannar till söndag. Det ska blir så roligt och mysigt. 


Det blev en tidig morgon då jag jade svårt att sova, jag drömde och tänkt på allt jag vill göra. Allt jag kan göra. Det finns så mycket, skulle helst göra allt nu! Men prioriteringar är viktiga och att bygga upp ett fungerande liv kring mig själv. 



Det är så härligt att vakna tidigt, när det fortfarande är mörkt ute. Fixa frukost, tända ljus och höra fåglarnas kvitter när det börjar ljusna. Det känns som det börjar bli vår, men det kanske är lite väl tidigt att hoppas. Men ljuset gör mig lyckligare, att det är ljust tidigare och längre! 



Jag kommer även att spendera min dag på en spännande mässa med mycket möjligheter. Just nu ser jag enbart alla möjligheter och allt jag vill göra och uppnå. Vill man något ska man inte släppa det utan bara gör det! Lyssna till ditt hjärta och det du vill mest av allt. 


"Nerver give up on something you can't go a day without thinking about!" - Tony Robbins


Believe In Yourself!

KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2015-02-14 | 09:00:40
    Bloggadress: http://malinhansson.blogg.se

    ha en mysig dag/helg. Själv ska jag jobba hela helgen! När det gäller alla hjärtans dag så bryr jag mig inte allt för mycket. Är ju inte direkt den romantiska typen ja...

    Svar: Söt du är gumman, hoppas du oxå får en bra dag trots jobb 😘
    Josefine Holmberg

Kommentera inlägget här: