biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Du väljer din väg.

Kategori: Allmänt

Efter en helt underbar helg på landet, med min fina familj, firande av min underbara syster och promenader i solen på skogsvägar så är jag på väg till huvudstaden igen. Kontrasterna är ganska stora men lite återhämtning i min hemmiljö gör mycket gott. Det skapar ny kraft och energi. En plats med så mycket kärlek! Men även tid till att tänka och reflektera. 

Livet blir verkligen vad man gör det till, till stor del känner jag att jag kan styra mitt liv dit jag vill. Det är något jag är tacksam för i mitt liv. Att jag lyssnar på mig själv, lyssnar på vad jag vill och vart jag vill. Det är viktigt för att må bra. Jag tror att många mår bättre av att göra det de vill. Det kan vara svårt, det kanske i vissa fall inte är möjligt, vad vet jag. Jag kan bara se till mig själv och min situation. 

Min tro är att med viljan så kommer du långt, med viljan kan du komma precis vart du vill. Att vilja, tro och agera är tre viktiga delar för att ta sig till sin dröm. Beroende på dröm krävs det även andra delar som kunskap, driv och i vissa fall kanske en aning av galenskap. Ja, galenskap, du kanske behöver vara lite smått knasig för att våga. Men den galenskapen vill jag säga är positiv, den gör dig till just dig. Den ger dig en unik personlighet. 

Det här med att vara unik, alla är vi unika mer eller mindre. Vi är självklart alla unika. Men vissa är mer utstående och vill skilja sig från mängden. Medan andra inte vill stå ut och synas. Det är varje enkild individs val och jag tyckeratt  oavsett ditt val så är du, du. En otroligt fin, fantastisk och framgångsrik person. På ditt sätt. Genom dina val. Du har skapat din väg genom livet. Din egen personliga väg genom dina val. 

Dina val - kom alltid ihåg att de är just dina. Glöm aldrig att lyssna på dig själv, lyssna på din magkänsla. Låt ingen, absolut ingen bestämma över dig.  Det är ditt liv. Bara ditt liv. Du ska leva det på ditt sätt. Utifrån det du vill och nå ditt du vill. Glöm aldrig att lyssna på dig själv. Skapa ditt liv - för vet du - just DU är värd allt det bästa! 

Allt det bästa och lite till! 
Create  your own life!
Be yourself! 
Do what you love! 
Positive thinking! 

Vägen precis som dina val är oändliga!



Believe In Yourself! 
Kommentera inlägget här: