biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Tisdag med PT-Fia.

Kategori: Allmänt

Min tisdag började bra, jag hade helt glömt bort att ställa klockan men otroligt nog vaknade jag i tid. Första morgonträningen på länge, ett riktigt lugnt pass med fokus drag. Det var så skönt stt återigen befinna sig på gymmet. Få använda sin muskler och känna sig lite trött i kroppen. Känslan är oslagbar efter ett härligt pass.


Men denna dag var extra speciell och började extra bra då jag deltog på PT-Fias bokrelease. Det var verkligen intressant att höra kring Sofias resa, från det att hennes karriär startade som personlig tränare, till att hon gick in i väggen och hur hon tog sig ur det för att nu skriva en bok. En helt otrolig resa och hon är verkligen en stor förebild. Men så mycket kloka råd, tips och tankar. Hon vill verkligen att varje individ ska hitta det bästa i sig själv. Jag ser otroligt mycket fram emot att läsa boken. 


Vi fick även en otroligt fin Goodiebag, med massa roligt som ni ser på bilden. Jag kan varmt rekommendera alla att läsa PT-Fias blogg och troligen även att läsa hennes bok. Jag återkommer med synpunkter. 






Believe In Yourself! 

KOMMENTARER:

  • PT-Fia säger:
    2015-03-12 | 19:18:38
    Bloggadress: http://ptfia.se

    Åh, det här gör mig så glad! Tusen tack!

    Svar: Vad kul att du såg mitt inlägg, jag har börjat kolla i boken och den är verkligen kanonbra! :)
    Josefine Holmberg

Kommentera inlägget här: