biyjossan.blogg.se

Believe In Yourself!

Long time no see!

Kategori: Allmänt

Det var länge sedan jag skrev här nu, det finns lite olika anledningar till det men bland annat stt det varit fullt upp med jobb och andra planer men även att jag varit sjuk från och till. Så fort jag känt mig bättre och börjat träna mer eller mindre som vanligt så har det blivit bakslag! Sedan två veckor tillbaka har mina borrelia symptom kommit tillbaka. Jag har försökt att ignorera dem men de har blivit värre och värre för varje dag. Det känns så oerhört frustrerande och ledsamt! Varför? I veckan gick jag till läkaren med en ond hals vilket resulterade i penicillin för bihåleinflammation. Det förklarar mina svårigheter med andning genom näsan, huvudvärk och tryck över bihålorna. 
MEN nu ska jag blir frisk, no matter what,  på ett eller annat sätt! Det känns som det går åt rätt håll, penicillinet gör sitt och jag känner mig positiv. 

Är det någon som har tips på vad jag kan göra för att få bort envisa borreliabakterier eller vart jag kan vända mig för alternativ hjälp så är det mer än välkommet! Kanske någon som har erfarenhet av någon bra läkare eller homeopat i centrala Stockholm? 

Våren har sprungit iväg och sommaren börjar komma, även fast sommarvädret inte är här ännu. Men imorgon är det första juni ovh då borde väl sommaren komma på riktigt? Vi får hoppas på det! Det är mycket spännande på gång runt omkring mig och jag hoppas kunna avslöja vad min tanke med framtiden är snart. 

Idag vill jag uppmärksamma en av de viktigaste personerna i mitt liv extra mycket, min mamma! Hon som alltid finns där och ställer upp. Jag älskar dig över allt annat världens bästa mamma! 

Älskar dig! 


Believe In Yourself! 

KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2015-06-01 | 06:54:55
    Bloggadress: http://malinhanssson.blogg.se

    åh Jossan 😔😔 Jag hoppas verkligen du får må helt bra snart. Du har sån jäkel otur när det gäller sjukdomar. Ska bli mysigt att ses på söndag 💜🌸

    Svar: Tack älskade du vad du är gullig! ❤️ jag längtar verkligen till söndag! 😘💕
    Josefine Holmberg

Kommentera inlägget här: